Jakie katalogi drukujemy?

26/06/2017

Szukasz sposobu na wygodą prezentację oferty reklamowej, a może chcesz pokazać najnowsze dokonania w bardzo przejrzystej i eleganckiej formie? To znak, że katalogi szyte mogą być produktem dla Ciebie.

Jeśli od jakiegoś czasu zastanawiasz się nad formą prezentacji oferty reklamowej lub pragniesz dotrzeć ze swoimi usługami do nowych klientów to szyte katalogi mogą być świetną formą prezentacji dla Ciebie. Na eleganckich kartach papieru możesz przedstawić informacje nie tylko o firmie, ale także o jej dokonaniach, dotychczasowym doświadczeniu i współpracach z innymi klientami. W ten prosty sposób możesz zachęcić nowych klientów do skorzystania z oferty. Dodatkową korzyścią jest to, że przeglądając starannie wykonany katalog mogą oni wygodnie zapoznać się z dotychczasowymi realizacjami firmy i łatwiej podjąć decyzję o współpracy. Ponadto elegancki katalog z produktami, usługami lub innymi atrakcjami dla klienta to doskonałe rozwiązanie wtedy, gdy chcesz zapaść w pamięć klientom i budować profesjonalny wizerunek firmy.

 

Katalogi szyte – dlaczego warto w nie zainwestować?

Druk katalogu reklamowego odbywa się w technologii offsetowej, dzięki czemu możesz zamówić od 250 do 10000 sztuk. To wszystko jest możliwe dzięki zastosowanemu systemowi CTP (computer to plate), który umożliwia tworzenie wysokiej jakości projektów drukowanych przy użyciu specjalnych i przeznaczonych do tego celu naświetlarek. Dzięki temu masz gwarancję, że Twoje projekty będą miały idealnie odwzorowane kolory, a tekst przykuje uwagę nawet najbardziej wymagającego klienta. Jeśli więc zależy Ci na tym, aby przedstawić swoim klientom naprawdę dobrą ofertę – rozważ zamówienie katalogów szytych w drukarni online. Dzięki temu nie będziesz musiał zbyt długo czekać na zamówienie i zdecydujesz o tym, jak ma wyglądać końcowy projekt. Wybierzesz najbardziej odpowiadający format, rodzaj i gramaturę papieru, sposób szycia, typ zgrzewania, wykończenie i ilość nakładu.

Katalogi szyte to doskonała szansa na skuteczną promocję firmy, dlatego warto w nie zainwestować, jeśli chcesz pokazać się od jak najlepszej strony. Ponadto to świetny sposób na poinformowanie klienta o najnowszych usługach, produktach czy rabatach. Katalog zaprojektowany bardzo starannie z przemyślanym układem treści i grafik potrafi stać się wciągającą lekturą na długie godziny. Ponadto katalog może służyć także jako skuteczna forma prezentacji umiejętności lub projekt przygotowany dla konkretnej grupy docelowej.