Biuro jako najbardziej reprezentacyjna część firmy, stanowi jej wizytówkę. Najważniejsze, by dostosować je zarówno do specyfiki prowadzonego przez nas biznesu, jak i do komfortu osób, które w nim przebywają – pracowników i kontrahentów. Zarówno zagospodarowanie przestrzeni czy wystrój wnętrza, jak też porządek w nim panujący, lub przeciwnie – jego brak, mają ogromny wpływ na to, jak jesteśmy odbierani.
Dlaczego tak ważny jest projekt biura ?
Sklep odzieżowy, przychodnia lekarska, firma marketingowa czy bank – każdy z tych lokali ma swoją specyfikę i wymaga indywidualnego podejścia w aranżacji wnętrza. Warto zdać się w tej kwestii na pomoc specjalistów, którzy dołożą wszelkich starań, by pomieszczenia w Twojej firmie były jak najbardziej użyteczne i estetyczne.
Osoby odpowiedzialne za aranżację wnętrz rozpoczynają swoją pracę od analizy specyfiki przedsiębiorstwa, jego zadań czy wartości jakimi się kieruje. Biorą pod uwagę aktualne trendy biznesu, a także zmiany zachodzące w biznesie, takie jak np. wzrost liczby pracowników, a co się z tym wiąże – indywidualne potrzeby każdego z nich. Tylko doświadczeni fachowcy potrafią odpowiednio dobrać kolory i faktury. Wiedzą jakie elementy wyposażenia ze sobą połączyć i w jaki sposób. Analizując potrzeby swoich klientów, dobierają najlepsze rozwiązania. Kiedy już ustalą jak powinno wyglądać pomieszczenie, w którym znajdować ma się nasze biuro, tworzą projekt.
Wybierając firmę aranżacyjną warto zapytać, czy oferta obejmuje także bezpłatny projekt. Pozwoli nam to wyobrazić sobie efekt końcowy i porównać go z naszymi oczekiwaniami.
Pamiętajmy, że atrakcyjny i dobrze przemyślany design wnętrza świadczy o profesjonalizmie firmy i zachęca do korzystania z jej usług.
Kolory mają znaczenie
Kluczową kwestią podczas urządzania biura jest jego kolorystyka. Najlepiej jeśli w pewnym stopniu odnosi się ona do firmy (jej logotypu) lub określa obszar jej działania. W psychologii, barwy mają swój przekaz emocjonalny, który należy stosować, by stworzyć z jednej strony wnętrze inspirujące do pracy, a z drugiej przyjazne dla klientów. Barwy ziemi to dobry wybór dla przedsiębiorstw, które chcą być odbierane jako stabilne i wiarygodne, jak np. kancelarie prawnicze czy biura księgowe. Firmy, którym zależy na tym, aby być postrzegane jako kreatywne i ciekawe, mogą zdecydować się na użycie w swoim biurze soczystych barw. Ponadczasowymi kolorami jest biel, szarość, beż oraz czerń. Dzięki nim wnętrza wyglądają neutralnie, a zestawione z żywszymi akcentami, stają się niebanalne.
Meble biurowe – jakość i funkcjonalność
Urządzając wnętrze biura warto pomyśleć o przyszłości firmy. Zakładając, że zmiany są nieuniknione wybierzmy wyposażenie pozwalające na dokonywanie zmian bez uszczerbku na wyglądzie i funkcjonalności biura. Postawmy na meble biurowe, które będą solidne, wykonane z dobrych, wysokiej jakości materiałów. Pamiętajmy, że lepiej zainwestować w nie więcej, niż co kilka sezonów kupować nowe. Dobrej jakości biurka, fotele czy szafy, to także większy komfort pracy.
Ergonomiczne wnętrze
Dla osoby prowadzącej firmę kwestie wizerunkowe są sprawą kluczową. Poza kwestią estetyki, ważnym elementem jest ergonomia. Właściwie zaprojektowana przestrzeń, oświetlenie, dobrze dobrane meble biurowe i wyposażenie pomagają stworzyć optymalną i motywującą atmosferę dla osób w nim przebywających. Ma to ogromny wpływ na efektywność i wydajność firmy. Pracownicy sprawniej wykonują swoje zadania, kiedy pomieszczenie jest jasne i przestronne, a meble dostosowane do ich potrzeb – ergonomiczne i bezpieczne.
Meble biurowe dopasowane do Twojego biznesu
Katowice, czy może inne większe miasto – nieważne gdzie mieszkamy i czym się zajmujemy. Nasza firma zasługuje na to, by zapaść klientom w pamięć. Każdy, kto prowadzi własne przedsiębiorstwo, chce by wyróżniało się na tle konkurencji i przyciągało do siebie klientów.
Warto więc zadbać o odpowiednią aranżację pomieszczeń, a w szczególności o meble biurowe dopasowane do naszej firmy.
W nowoczesnym biurze istotny jest spójny wizerunek i autentyczność. Projekt wnętrza, jego organizacja, jak i wybór lokalizacji musi współgrać z marką. Jeśli firma nie działa zgodnie ze swoimi założeniami i kulturą, łatwo to zweryfikować, gdyż przekaz przestaje być autentyczny.
Autor: vimexmeble.pl