Kampanie Adwords – Oblicz koszt obsługi kampanii przez agencje

Kampanie AdWords, a także marketing w mediach społecznościowych to skuteczne sposoby na pozyskiwanie potencjalnych klientów. Ich zaletą jest możliwość dostosowanie działań do profilu użytkowników. Chcesz postawić na taką formę promocji? Skorzystaj z naszego kalkulatora dla firm, by mądrze zaplanować budżet.

Narzędzie, które oferujemy jest bardzo proste w obsłudze. Wystarczy określić kluczowe parametry, które wpływają na koszty usługi. Kalkulacje są wykonywane w oparciu o oferty uzyskane z ponad 30 firm marketingowych działających na terenie całej Polski. Kalkulator wyliczy dla ciebie średnią stawkę rynkową, uwzględniając Twoje cele biznesowe.

https://kalkulatordlafirm.pl/kampanie-adwords/

Nie tylko kampanie AdWords…

Marketing internetowy to wiele przydatnych narzędzi. Wybór odpowiedniego kanału promocji należy dostosować do potrzeb Twojego biznesu. Kampanie AdWords to płatne reklamy, które umożliwiają skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Coraz popularniejsze stają się działania w mediach społecznościowych. Pozwalają one na bezpośredni kontakt z zainteresowanymi użytkownikami. W Polsce najpopularniejszy jest Facebook, ale z roku na rok coraz więcej użytkowników korzysta z Twittera, Instagrama lub sieci LinkedIn. Dobrą formą promocji jest także reklama zasięgowa lub remarketing.

 

kampanie-adwords-kalkulator

 

Cena za kampanie AdWords i inne usługi marketingu internetowego zależą od wielu czynników. Do najważniejszych należy miesięczny budżet, jaki chcesz przeznaczyć. Tak naprawdę nie ma górnej granicy. Wszystko zależy od tego, ile jesteś w stanie wydać na pozyskanie leada sprzedażowego. Na koszt usługi wpływa również obszar działań. Możesz ograniczyć się do rynku lokalnego bądź też rozszerzyć promocję na całą Polskę, a nawet rynek zagraniczny. Istotne jest również, ile produktów lub usług chcesz reklamować oraz z jakich kanałów będziesz korzystać. Te parametry pozwolą na obliczenie średniej stawki rynkowej.

Chcesz postawić na marketing online? Jeśli tak, skorzystaj z naszego kalkulatora dla firm. Poznaj orientacyjną cenę za interesującą Cię usługę. Wybierz dobrą agencję, która zaproponuje Ci rozsądną ofertę na kampanie AdWords lub inne działania promocyjne, np. w mediach społecznościowych. Nie przepłacaj, starannie planuj budżet Twojej firmy.