Kampania oparta na gadżetach reklamowych to jeden z najlepszych sposobów budowania świadomości marki. Otrzymawszy przydatny i estetyczny upominek, klient staje się ambasadorem marki, stale eksponując nasz logotyp. Ponieważ podstawowym kryterium w przypadku gadżetów reklamowych jest użyteczność, jedną z najpopularniejszych propozycji w tym zakresie jest elektronika reklamowa. Jeżeli są Państwo zainteresowani użyciem jej w swojej kampanii, zapraszamy do zapoznania się z najpopularniejszymi rodzajami elektronicznych gadżetów reklamowych.
Pendrive – duża ilość danych w niewielkim gadżecie
Pamięci flash, zwane również pendrive’ami, są rewolucyjnym nośnikiem danych. Całkowicie wyparły płyty CD, ponieważ z powodzeniem łączą niewielkie rozmiary z pojemnością sięgającą kilkudziesięciu gigabajtów. Dla Państwa klientów mogą okazać się pomocne w pracy biurowej, w trakcie konferencji oraz w życiu prywatnym.
Pendrive jest gadżetem reklamowym, który może przybrać wiele interesujących form. Daje to możliwość idealnego dostosowania gadżetu do potrzeb grupy docelowej – eleganckie Panie docenią pamięci w formie eleganckiej biżuteryjnej ozdoby, kibice pendrive’y w formie piłki, zaś osoby, dla których ważna jest ochrona środowiska naturalnego pendrive’y w obudowie z ekologicznego materiału.
Aby zainteresować klienta upominkiem reklamowym w postaci pendrive’a, warto zaprezentować mu dodatkowe funkcje tego rodzaju urządzenia. Okazuje się bowiem, że pamięć flash może pełnić również funkcję dodatkowej pamięci USB lub zabezpieczenia do komputera.
Powerbanki – szybkie ładowanie urządzeń mobilnych w każdym miejscu
Dynamiczne osoby nie mogą obyć się bez smartfonów i tabletów. Jednym z największych kłopotów osób używających tych urządzeń często bywają ich szybko rozładowujące się baterie. Co zrobić, gdy bateria jest już prawie rozładowana, a w pobliżu nie ma gniazdka elektrycznego? To sytuacja, w której znalazła się prawie każda osoba często wybierająca się na konferencje i delegacje. Wtedy prawdziwym zbawieniem mogą okazać się powerbanki. Urządzenia te ładuje się podłączając je do portu USB, następnie zaś można z ich pomocą naładować smartfon lub tablet. Są niewielkie i proste w obsłudze, a w pełni naładowane pozwalają na naładowanie urządzenia mobilnego nawet kilka razy.
Ładowarka samochodowa – nieoceniony gadżet dla kierowców
Wśród Państwa klientów na pewno nie brakuje osób, które spędzają sporą część życia za kółkiem. Dla nich bardzo użytecznym upominkiem będą na pewno ładowarki samochodowe, które pozwalają na naładowanie telefonu, tabletu czy nawigacji w aucie. Taki gadżet docenią wszyscy kierowcy, którzy często podróżują samochodem i korzystają z przenośnej technologii – a więc niewątpliwie naprawdę duża grupa osób.
Gdzie zwrócić się po solidną elektronikę reklamową?
Jeżeli szukają Państwo firmy, która zaoferuje Wam elektronikę reklamową wysokiej jakości, warto zainteresować się ofertą Memorabbit. Jest to firma, w której ofercie znajduje się szeroka gama powerbanków, pendrive’ów oraz ładowarek samochodowych. Jej produkty łączą bardzo dobre parametry z różnorodnymi i oryginalnymi designami, dzięki czemu spełniają dwa najważniejsze kryteria dotyczące gadżetów reklamowych – użyteczność oraz zapadający w pamięć wygląd.