Reklamówki wykonane z folii nadal są najczęściej używanymi opakowaniami w sklepach. Czym kierować się przy ich zakupie?
Podręczna reklamówka foliowa powoduje, że klienci sklepu mogą łatwo zabrać ze sobą swoje zakupy. Obecnie sprzedawcy mają do dyspozycji szeroką gamę toreb foliowych do wyboru. Jak wybrać najlepszy rodzaj reklamówek do firmy? Pod uwagę należy wziąć kilka ważnych czynników.
Torby foliowe do sklepu
Sklepy mogą wykorzystać różne torby reklamowe do pakowania produktów. Wśród nich najczęściej używane są torby foliowe, które oferowane są w wielu wariantach do wyboru.
Za pomocą popularnych reklamówek foliowych można skutecznie zabezpieczać produkty – zarówno jednostkowe, jak i całe zakupy. Te cienkie, jednorazowe mogą być używane do pakowania artykułów drobnych, wymagających dodatkowej ochrony. Te grubsze z kolei przeznaczone są do pakowania całych zakupów – mogą być one używane również jako reklamówki wielorazowe.
Szeroka gama formatów i kolorów reklamówek, różne rodzaje folii do wyboru, a także możliwość ich personalizacji poprzez wykonanie na nich nadruków pozwala na dopasowanie odpowiednich materiałów opakowaniowych do potrzeb każdego sklepu.
Jak dobrać reklamówki foliowe?
Producenci materiałów opakowaniowych z folii oferują szeroką paletę różnych typów reklamówek. Jakie torby reklamowe z folii wybrać?
Format reklamówki – rozmiar torby reklamowej
Pierwszym czynnikiem, jaki należy wziąć pod uwagę, jest rozmiar reklamówki. Torby foliowe są oferowane w wielu rozmiarach, co powoduje, że nadają się one do pakowania większych i mniejszych przedmiotów. Warto zatem uwzględnić gabaryty artykułów oferowanych w sklepie, a także oferować duże opakowania foliowe na całe zakupy.
Sposób użycia – jednorazówki i reklamówki wielorazowe
Ze względu na sposób użycia torby foliowe są dzielone na jednorazowe oraz na wielorazowe. Dobór typu toreb zależy od produktów oferowanych w sklepie. Najczęściej reklamówki jednorazowe używane są do pakowania produktów spożywczych. Wielorazowe używane są natomiast do pakowania całych zakupów.
Rodzaj folii – folie LDPE, HDPE
Na parametry reklamówki wpływa także rodzaj wykorzystanej do jej produkcji folii. Najczęściej używane są folie LDPE oraz HDPE, które są foliami polietylenowymi o niskiej oraz o wysokiej gęstości.
Rodzaj uchwytu
Torba foliowa może być wyposażona w różne rodzaje uchwytów. W mniejszych torbach najczęściej formuje się uchwyty z folii lub też wykonuje się otwór w celu przytrzymywania reklamówki. Większe torby foliowe mogą mieć osobne uchwyty.
Kolor i grafika
Obecnie torby reklamowe mogą być zakupione w dwóch wariantach – bez personalizacji oraz z personalizacją. Torby bez personalizacji najczęściej mają neutralny kolor biały albo półprzezroczysty. Wybrane warianty mona także kupić w różnych kolorach. Torby personalizowane mogą być wykonane w dowolnym kolorze i z nadrukiem wskazanym przez klienta, na przykład z logo firmy.

Reklamówki biodegradowalne – ekologiczny wybór
Obecnie coraz częściej porusza się temat ekologii w kontekście materiałów opakowaniowych. Właśnie dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się reklamówki ekologiczne, które wykonane są z przyjaznych dla środowiska materiałów.
Bardzo popularne są reklamówki biodegradowalne, do których stosowane są specjalne rodzaje łatwo rozkładającej się folii, która nie stanowi zagrożenia dla środowiska naturalnego. Ponadto reklamówki biodegradowalne producent może także spersonalizować, czyli wykonać na nich nadruki zgodnie z życzeniem zamawiającego.
Torby foliowe do sklepu – gdzie kupić?
Obecnie torby foliowe do sklepów można kupować w wielu firmach, także bezpośrednio u producentów, na przykład pod adresem sklep.ekspertpoludnie.pl.
Aby zamówić torby reklamowe z nadrukiem, należy przekazać do producenta projekt graficzny oraz uzgodnić kwestie związane z wykonaniem reklamówek na zamówienie. Zamówienia na reklamówki z nadrukiem mogą być także składane za pośrednictwem internetu.
Gdy zatem potrzebne są reklamówki do firmy, warto zapoznać się z różnymi propozycjami producentów i dopasować je do swoich potrzeb.