Wiele firm w dzisiejszych czasach szuka nowych sposobów na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. To szczególnie trudne w przypadku młodych osób nastawionych na codzienne użytkowanie nowoczesnych technologii. Dobrym wyborem są powerbanki reklamowe, które można oznaczyć firmowym logo. Ile kosztują takie gadżety? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się więcej.
Jak wybrać powerbank reklamowy? Najważniejsze informacje
Wybierając powerbank reklamowy, warto wziąć pod uwagę cenę, ale także jakość wykonania danego przedmiotu. Im większy budżet firmowy przeznaczony na zakup takiego gadżetu, tym lepszej jakości będzie powerbank reklamowy. Kilka innych parametrów, które determinują opłacalność zakupu powerbanku to:
- pojemność akumulatora – im większa, tym lepiej,
- zastosowane złącza wejścia i wyjścia,
- dodatkowe funkcje, np. latarka, ładowanie indukcyjne,
- dostępne opcje znakowania firmowym brandem,
- rozmiary obudowy,
- waga.
Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę klientów, którzy stawiają na praktyczność otrzymywanych gadżetów, koniecznie wybierz powerbanki reklamowe o jak największej pojemności akumulatora. Najlepszą opcją będą urządzenia o pojemności od 4000 mAh w górę – dzięki temu gadżet będzie w stanie naładować nawet całkowicie rozładowaną baterię telefonu.
Inne parametry, takie jak waga i dodatkowe funkcje również warto przejrzeć, chociażby opcjonalnie. Sprawdzone i elegancko oznakowane powerbanki reklamowe dla firmy możesz zamówić na stronie internetowej firmy Caprea: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/elektronika-pamieci-usb/power-banki-elektronika-pamieci-usb/.
Powerbank reklamowy – ile trzeba zapłacić za taki gadżet?
Koszt zakupu powerbanku reklamowego to wydatek zaczynający się od kwoty rzędu kilkudziesięciu złotych. Pamiętaj, że im więcej funkcji i większa pojemność, tym wyższa cena produktu. Niektóre modele powerbanków mogą kosztować prawie 200 złotych lub więcej – w tym przypadku pojemność akumulatora sięga do 10 000 mAh.
Czy powerbank reklamowy można rozdawać jako gadżet dla klientów?
Nie ma żadnych przeciwwskazań, aby powerbank reklamowy podarować potencjalnym klientom jako drobny upominek, np. za wieloletnią współpracę lub duże zamówienie na inne towary. Takie gadżety z logo możesz też wykorzystać w celu zwiększenia rozpoznawalności firmy na lokalnym rynku, np. organizując konkursy z nagrodami do wygrania, gdzie główną nagrodą będzie elegancki, wytrzymały i pojemny powerbank z firmowym logo.
Powerbank reklamowy a marketing firmy – podsumowanie
W trakcie planowania strategii marketingowej w firmie warto ustalić maksymalny budżet do przeznaczenia na produkty z firmowym logo. Gadżety, takie jak powerbank reklamowy przemawiają do wielu konsumentów, szczególnie tych interesujących się nowoczesnymi technologiami.
Prowadzisz własną firmę e-commerce, sprzedajesz usługi lub po prostu chcesz zainteresować odbiorców swoją marką na targach branżowych? Nie czekaj i przejrzyj ofertę firmy Caprea. Najlepsze powerbanki reklamowe i inne gadżety z logo znajdziesz na stronie: https://www.caprea.com.pl/.