eBOK – jak to działa?

Biuro obsługi klienta online to przestrzeń, którą zarządza sam klient. Dzięki temu, że otrzymuje on dostęp do najważniejszych informacji i odpowiednich narzędzi, jest w stanie samodzielnie załatwić wiele spraw, bez konieczności angażowania naszych pracowników. Jakie jeszcze korzyści może zapewnić firmie przejście na eBOK?

Elektroniczne biuro obsługi klienta to narzędzie, które powstało dla usprawnienia przepływu informacji pomiędzy firmą a jej klientami. Jego funkcjonalność umożliwia kontrahentom samodzielną obsługę w zakresie wielu kwestii, które do jej pory wymagały zaangażowania pracowników. Przenosi zatem ich obowiązki na samego klienta, który też na tym zyskuje. Co konkretnie? Błyskawiczny i właściwie nieograniczony dostęp do rozliczeń i dokumentacji finansowej, informacji o saldach rozrachunków, statusach płatności czy wiadomości i aktualności. Samodzielnie może również odczytywać i pobierać faktury, jak i kontaktować się z firmą za pośrednictwem specjalnie przeznaczonego do tego formularza.

Korzyści płynące z wykorzystania elektronicznego biura obsługi klienta

eBOK to również miejsce, w którym kontrahenci mają możliwość stałego monitorowania przebiegu współpracy. Pozwala na to funkcjonalność związana z kontrolą rozrachunków, aktualnych statusów płatności czy dostęp do historii aktywności. Serwis ponadto umożliwia klientowi opłacenie rachunków online, o czym może przypomnieć mu automatycznie wysyłane powiadomienie. W ten sposób zwiększa się prawdopodobieństwo, że należności zostaną opłacone na czas. Nam z kolei znacznie łatwiej przychodzi wychwycenie ewentualnych zaległości. Zwłaszcza, że całą dokumentację, łącznie z przesłanymi wiadomościami i ustaleniami, gromadzimy w jednym miejscu. Wystarczy, że zalogujemy się do platformy, by móc przeglądać ją z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. W ten sposób możemy również ograniczyć nadmierne kontakty mailowe i telefoniczne z klientami.

Jeszcze więcej zalet internetowej obsługi klienta

Wdrożenie elektronicznego biura obsługi klienta gwarantuje szereg korzyści. Co jeszcze możemy zyskać?

  • Łatwy i szybki dostęp do danych kontrahentów zapewniający oszczędność czasu.

  • Intuicyjny w obsłudze i wygodny kanał do komunikacji z klientami.

  • Dostęp do informacji o wszystkich klientach firmy z poziomu jednej platformy.

  • Większą przejrzystość finansową.

  • Mniejszą liczbę nieopłaconych w terminie faktur.

  • Praktycznie nieograniczoną możliwość przeglądania i pobierania bieżących i archiwalnych dokumentów – również poprzez urządzenia mobilne.

  • Ograniczenie czasu poświęcanego na obsługę klienta, który szereg spraw jest w stanie załatwić samodzielnie.

  • Możliwość zintegrowania systemu z e-podpisem.

ebok jak dziala

System eBOK Lite

Aby móc korzystać z pełnej funkcjonalności elektronicznego biura obsługi klienta, należy wybrać usługodawcę, który w swojej ofercie posiada tego typu narzędzia. Za lidera na polskim rynku rozwiązań paperless uważa się markę Paperless Lite. Oferowana przez nią aplikacja pozwala na skuteczną obsługę klienta i sprawdzi się zarówno w dużych firmach, jak i niewielkich, rodzinnych biznesach.

System eBOK Lite

Źródło: Materiał Partnera